2010年11月16日星期二

Thanks for accompany and give me a lot of nice memory,TOUCH

Last day of school
will you remember me next year?
will you make me Smile next year?
will you chat with me next year?
will you stil Loving me next year?


what a freakin time past so fast?!!
11month with you guys
suddenly cant join together
will you feel SAD same as me ?
I dream up of those pro things!
ponteng,although today was a last day of school
we are stil wanna Ponteng and luckily Didn't catch by teachers&pengawas
2day at school 
yea,we Fun
Ponteng perhimpunan
and go up stair look at those dancer
they are seriously to make the show better
we non-stop to capture photo with the Chinese Fan?xD
we showing we're chinese lady =D
I love cheong-sam
I love the moment we capture
I love the way you Laugh,Smile
I love the moment that we are together with each other
♥♥I love IT,Friends



提早的放假,
令我们不得不喊出我们的怨言
我们本来可以多相处几天
为何天公不为我们眷恋呢?
为何没收那几天的时间让我们一同在一起呢?
为何?我己经不能回答,事实如此
我只懂得问为何,但不想知道答案......
几天咱们聚在一起玩闹
我们真的很开心
虽然中间因为某事卡着
但不足以影响我们后来的精彩
我们还有2个月的时间
让大家尽情享受大家各自精彩的假期
我们2个月后再见吧!!


今天玩spray
什么都玩的我们
真的有够疯狂
那些 无辜被咱们牵连的仁兄们
我只好脸带微笑地对你说声
【开心就好】=D
你们认识我们
好处:看我们之间的战斗呗
坏处:被我们作弄都不知咩事


星期5那天
我觉得是最开心的一天
今天,我只能无言的看着你们的举动
让我多留意你吧,朋友!!
我特别赞扬咱们的大哥
♥~~lap gor~~
他山长水远的都来陪我们共度
我们那么得爱你都是这样嘛-^.^-
别得cik    【dak cik】
你还是有的一面..xD


朋友
再会
期待我们约定的火锅之娱乐呗.... 

 Ms.Syii Love You guys ...........
3J

没有评论:

发表评论