2011年6月30日星期四

我今时今日对住D厚面皮又没惭愧之心既人总要怕咩?!


见到你副样我就巴几火,试问点解甘多人无辜送命
你有条命都甘拖衰家,你知吾知丑既
没二世祖的命,就不要装二世祖的能拉!
你以为钱是刮风而来的阿?
自己温钱温到甘辛苦,又省条虫甘
自己就厚住既面皮摊大手板同人拿钱
就有面在朋友面前拿钱
你有没羞耻之心的?
又话想死,又吾见你去?! 
你想逼死我地你先去死系吾系?
过阵时我助你一臂之力就点话
就有面同我D朋友话系你间接害到我返吾到学
你又不广省件事的真相出黎?!
我吾介意嘎,要丑都系你一个人丑!!
做人做到你甘既样
我忍都忍够你啦!
总有面同我广野,要求黎样个样
出去就同父母拿钱
返黎就扮晒大王甘既款
要咩就咩哦!
你真系以为我会理你甘既虫没?
一 就系你收皮拉!
二 就系温人帮你收尸啦! 

顶你既肺!! 
话你埋话你咯
我洗卑面边个?! 凸

没有评论:

发表评论